kérdések tagoknak
kérdések hirdetőknek
kérdések mindenkinek
Hogyan érdemes hirdetni?
Csak akkor helyezze a hangsúlyt a vállalkozás nevére, ha márkát kíván építeni!
A hirdetésre kattintókat elsősorban nem a vállalkozás elnevezése, inkább a szolgáltatás kivételes előnyei érdeklik. Próbálja a hirdetési helyet arra fordítani, hogy felkeltse az érdeklődést mondanivalója iránt, és ügyeljen arra is, hogy a megfelelő célcsoportot szólítsa meg!
Ügyeljen arra, hogy honlapja lekösse az oda látogatók figyelmét!
Sok honlap a cégbemutatóval kezdődik, ami egy bemutatkozó honlapnál normális, viszont egy értékesítő weblap esetén tragikus. Lehet bármilyen jó a banner, jöhet rengeteg kiváncsi látogató, ha a weblap nem megfelelő , mit sem ér. Egy értékesítő weblapnak nem a designja, hanem a kezelhetősége és az érdekessége fontos! Egy nagyobb flash intro elijesztheti a türelmetlen látogatót, inkább törekedjünk arra, hogy 3 kattintás alatt megadjunk neki legalább egy olyan részinformációt, ami kiváncsivá teszi és a honlapunkon tartja. Ha a honlap és a kampány is jó, akkor elég csak egyre növelni a hirdetések volumenét, és vele növekszik majd a bevétel is!
Érdemes legalább 500 átkattintással kezdeni!
Ahhoz, hogy lássa, mennyire térül meg a hirdetése, minimalizálni kell a statisztikai hibákat, azaz minél nagyobb számokkal kell dolgozni. Tapasztalataink szerint kb. 500 átkattintás kell ahhoz, hogy ki tudja értékelni a kampányt. Az első hirdetés tapasztalatait a következőbe beépítve tovább javíthatjuk az arányt, amíg el nem érünk egy olyan optimális reklámformát, aminek ismétlése tartós bevételnövekedést hoz vállalkozásának.
Csak akkor helyezze a hangsúlyt a vállalkozás nevére, ha márkát kíván építeni!
A hirdetésre kattintókat elsősorban nem a vállalkozás elnevezése, inkább a szolgáltatás kivételes előnyei érdeklik. Próbálja a hirdetési helyet arra fordítani, hogy felkeltse az érdeklődést mondanivalója iránt, és ügyeljen arra is, hogy a megfelelő célcsoportot szólítsa meg!
Ügyeljen arra, hogy honlapja lekösse az oda látogatók figyelmét!
Sok honlap a cégbemutatóval kezdődik, ami egy bemutatkozó honlapnál normális, viszont egy értékesítő weblap esetén tragikus. Lehet bármilyen jó a banner, jöhet rengeteg kiváncsi látogató, ha a weblap nem megfelelő , mit sem ér. Egy értékesítő weblapnak nem a designja, hanem a kezelhetősége és az érdekessége fontos! Egy nagyobb flash intro elijesztheti a türelmetlen látogatót, inkább törekedjünk arra, hogy 3 kattintás alatt megadjunk neki legalább egy olyan részinformációt, ami kiváncsivá teszi és a honlapunkon tartja. Ha a honlap és a kampány is jó, akkor elég csak egyre növelni a hirdetések volumenét, és vele növekszik majd a bevétel is!
Érdemes legalább 500 átkattintással kezdeni!
Ahhoz, hogy lássa, mennyire térül meg a hirdetése, minimalizálni kell a statisztikai hibákat, azaz minél nagyobb számokkal kell dolgozni. Tapasztalataink szerint kb. 500 átkattintás kell ahhoz, hogy ki tudja értékelni a kampányt. Az első hirdetés tapasztalatait a következőbe beépítve tovább javíthatjuk az arányt, amíg el nem érünk egy olyan optimális reklámformát, aminek ismétlése tartós bevételnövekedést hoz vállalkozásának.